琬晶❤建铭
☾28周在一起☽ ♡♡♡

tumblr / blogskins
Follow Blog

"So buy me the ocean, and paint it with pretty stars. And sell me to something, take me anywhere but here."

"hands off my codes :@"
blog inspired by Tumblr
Saturday, September 18, 2010
11:59 AM // MeganFox


(via midstnight)


Morning humans ! So how's your night, haha. Look who have i featured? Megan Fox, it MEGAN FOX BABY ! I know my blog have turn into something simple. And the reason is i have no idea now. Seriously. Out. Of. Idea. haha-yeah. You might wanna check out my tumblr. I think Tumblr is ASS-FUN ;) Hahaha. Tumblr is fun and i reblog. *Hardcore, hahaha.

I'll be out at West Mall at 0230. I got to start understanding math & science. if not i'll be on the chopping board. Yea, no kidding. i wish i have a DSLR now, so i could take photos of what i do there, hahahaha. Oh, talking about camera! My dad have this super old camera which i think is super vintage and awesome. My mom said she wants me to trade it, but i said no. For fuck sake, why should i trade this precious to something modern dude! hehe. No-kid baby. This is called 'Priceless' yeah ~ Now, we're talking. hahaha. I wish i could take a photo for'ya to see ;)

I'll be off at 0100 maybe to get ready. I'm trying to crap here. To make this blog long, haha. okay, i'm tumblring now, and so were yesterday night, midnight. i'm kind of addicted to tumblr. Tumblr have alot of things to see like food, fashion, typography & pretty people. Those that i have mentioned is usually what i reblog ^^